היבואנים גלריה לעיצוב הבית, עולם שלם של עיצובים לבית במקום אחד.

חברת היבואנים הינה אחת החברות הוותיקות והמובילות בענף ריהוט הבית, החברה מחולקת לשני חלקים אשר משתלבים יחד ומספקים לכם חווית קניות שלא תוכלו לעמוד בפניה.

שלוחה אחת שלנו היא גלרית המעצבים:

הגלריה שלנו ממוקמת בכוכב יאיר (רחוב הבזלת 9), בגלריה שלנו תוכלו להתרשם ממגוון גדול של רהיטים בסגנונות שונים החל מנרות לעיצוב השולחן ועד לריהוט לכל חדרי הבית כגון ספות מעוצבות, חדרי שינה, מזנונים ועוד…

ברגע שתיכנסו לגלריה אתם תפגשו את צוות מעצבי הבית שלנו שישמחו לסייע לכם ולהתאים לכם את הריהוט המושלם, אנו מייצרים בארץ מגוון גדול של רהיטים וניתן להתאים כל רהיט לדרישות שלכם החל מהצבע ודרך המידות המתאימות לחלל הבית, אנו ממליצים להגיע לחנות עם תמונות החדרים אותם אתם מעוניינים לעצב ועם מידות כדי שנוכל להבין לעומק את הדרישות ולהגשים לכם את העיצוב שתמיד חלמתם עליו.

חשוב לנו לציין כי שרות הייעוץ של מעצבי הבית הינו חינם ללא עלות וללא התחייבות לרכישה.

את הפריטים בגלריה ניתן לרכוש ולאסוף במקום או להזמין ולקבל את הפריטים במשלוח עד הבית (בתוספת תשלום).

שלוחה שניה של היבואנים:

לחברינו קיימים משרדים גדולים באזורים שונים בסין, אנו נמצאים בקשר ישיר עם מפעלים יצרנים באופן שותף ונציגים שלנו מלווים כל הזמנה לכל אורך הדרך, מרגע קבלת ההזמנה דרך הליך היצור ועד לאריזת המוצר והעמסה של ההזמנה לקונטיינר טרם יציאתו מהנמל, חברת היבואנים מייבאים לארץ מגוון גדול של מוצרי ריהוט והום סטייל, אנו עובדים באופן קבוע עם בעלי חנויות בארץ אשר מבצעים את ההזמנות דרכינו, לאחר מחשבה והבנת דרישות הקהל בארץ לרכישת ליין מעוצב איכותי ויוקרתי במחירים משתלמים בחרנו לפתחנו את האפשרות לייבוא אישי! כך שאתם למעשה הופכים להיות היבואנים ובכך אתם חוסכים את פערי התיווך ומקבלים את הרהיטים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר!

אנו נדאג להיות אתכם ולתת לכם הצעת מחיר סופית המשתלמת ביותר, עד פתח הדלת במחיר קבוע שסוכם מראש (בלי הפתעות ותוספות נלוות).

חשוב לציין כי השרות של צוות מעצבי הבית תקף לכל אורך הדרך ונותן לכם שקט נפשי בבחירת הרהיט התואם לדרישות שלכם, גם אם זה ביבוא או ביצר במקום, היבואנים מבטיחים לכם שירות, מקצוענות ומחיר ללא תחרות.

לפרטים ברורים ושאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 1700-50-60-98

דילוג לתוכן