היבואנים, כל מה שהבית שלכם צריך

היבואנים, אתם בוחרים ואנו מספקים. 

היבואנים, החברה הוותיקה והמובילה בארץ למכירת רהיטים ופתרונות שילוח מחו"ל לארץ. 

איך זה עובד?

חברת היבואנים הינה החברה הגדולה והמובילה בארץ בענף הום סטיילינג.

אנו מחזיקים ב"שני כובעים" האחד הוא גלרית מעצבים הנמצאת הכוכב יאיר לשם ניתן להגיע ולהתרשם ממגוון רהיטים ולהנות משרות ליווי אישי מצוות מעצבי הבית שלנו ללא תוספת תשלום.

בנוסף חברת היבואנים מחזיקה משרד גדול בסין אשר אחראי על כל תהליך השילוח, החל מאיתור מפעל יצור, דרך בקרת איכות ובדיקת המוצר טרם היציאה שלו למכולה לשילוח לארץ ודרך חברת שילוח ועמילות מכס אשר מבטיח לכם מחיר סופי לא משתנה ומשתלם במיוחד עד לפתח הבית. 

כך שלמעשה ביבואנים אתם היבואנים, אתם חוסכים את פערי התיווך ורוכשים ישירות מהמפעל במחירים המשתלמים ביותר, ואנו דואגים לאתר את המוצרים הטובים ביותר עבורכם ולכל נושאי הבירוקרטיה במחיר המשתלם ביותר!

אתם מוזמנים להיכנס לאתר או להגיע לגלריה ולהתייעץ עם צוות המעצבים שלנו, אנו נשמח לסייע לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם במחירים המשתלמים ביותר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר אתם מוזמנים להתקשר ל 1700-50-60-98 ונשמח לעמוד לשירותכם. 

 

חברת "היבואנים" בעלת ניסיון רב ועובדת למעלה מ-30 שנה עם חברות הספנות השונות,  
בתחום השילוח הימי. לחברה הסכמים המבטיחים שינוע ימי בעדיפות על פני חברות חדשות בתחום ובשל היקפי הפעילות זוכה למחירים נוחים יותר עבורך. 
מלבד ניסיוננו הרבה המקנה יתרונות רבים, אנו גם דואגים לתקינות ההובלה בהתאם  
למטען הקיים. לחברת "היבואנים" סניפים הממוקמים בנמלי חיפה, אשדוד, לוד וגשר אלנבי, כמו כן יש לחברה נציגויות בכל הנמלים המרכזיים בעולם.  
ללקוחות החברה אנו מצעים מעקב אחר הזמנתם ,אונליין, דרך אתר החברה.

דילוג לתוכן