איך בוחרים מיטות קומותיים לחדרי הילדים.

בשעה טובה הגיע השלב בו אתם החייבים לרכוש מיטה חדשה לחדרי הילדים, במידה ואתם מעוניינים שמספר ילדים ישנו באותו חדר בטוח עלתה לכם המחשבה על רכישת מיטת קומותיים.

בשנים האחרונות מיטות קומותיים עברו שינויי עיצובי, מיטות הקומותיים כבר לא כוללות רק 4 עמודים שעליהם מולבשים המזרנים וסולם קטן לטיפוס… מיטות הקומותיים החדשות מספקות לנו חווית עיצוב ונוחות לחדרי הלידים תוך כדי מתן חיסכון ענק בשימוש במרחב החדר.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מיטת קומותיים ישנם מספר הבדלים בין הדגמים המוצעים למכירה שחשוב לקחת בחשבון.

גודל החדר

לפני שבוחרים את הדגם חשוב למדוד את החדר ולחשב את מיקום המיטה, יש לקחת בחשבון את המיקום מבחינת החלונות (שמיטת הקומותיים לא תכסה לנו את החלונות בחדר ושלא תסתיר את מתג האור של החדר), מיטות הקומותיים של היום גדולות והם רהיט לכל דבר לכן יש למדוד ולחשב טוב את שטח החדר והמיקום לפני בחירת הדגם שאותו אתם מעוניינים לרכוש.

סוג העץ

במיטות ילדים חשוב לשים לב לחומרים מהם עשויות המיטות. יש לבדוק שהמיטות עץ נצבעו בצבעי מים, ושהם עשויות מחומר איכותי וחזק כגון אם,די,אף בשילוב עץ מלא הוא הבחירה המוצלחת ביותר, יתרונות החומר הם א. בחוזק של הסוג העץ שמשמש אותנו במשך שנים, ביכולת שלנו לעצב אותו לפי דרישת הלקוח ובמגוון הצבעים הרחב אותו נוכל לבחור.

מיטה קומותיים בשילוב מיטת חבר.


מיטות הקומותיים מיועדת לשני אחים, אך בנוסף ניתן להוסיף למיטה התחתונה במיטת הקומותיים מיטת חבר נפתחת ובכך ניתן להתאים את המיטה גם לשלושה אחים או במידה ואתם מעוניינים שחבר יבוא לישון בחדר. במגוון המוצרים שקיימים היום ניתן למצוא מגוון דגמים עיצובים ואף מיטה תחתונה בגודל מיטה וחצי שמשמת אותנו לשנים רבות ומאשפרת שינה גם בגיל נוער מאוחר מבלי לוותר על נוחות השינה..

בטיחות.

דבר נוסף שחשוב לתת עליו דגש הוא בטיחות המיטה לילדים מבחינת הסולם/מדרגות איתם הילדים יכולים לעלות לקומה העליונה במיטת הקומותיים, על הסולם/מדרגות להיות חזקות ויציבות כמו כן עליהם להיות מקובעות למשטח העליון. בנוסף על המיטה העליונה במיטת הקומותיים להיות עם מעקה בטיחות בצד המיטה כדי למנוע נפילות בזמן השינה של הילדים. 

מה לגבי אחסון?

מיטות הקומותיים יכולות לשמש אותנו גם כמקום לאיחסון מצעים/צעצועים או כל דבר אחר שתרצו.

מגוון עיצובים.
מיטות הקומותיים של היום הינם רהיט גדול בעל נוכחות בחדר ולכן עלינו לבחור מביין מגוון הדגמים את הדגם המתאים לנו ביותר מבחינת המידות והן מבחינת העיצוב כדי לספק לנו את חווית העיצוב היחודית אותה נרצה לספק לילדים בחדר. מבחינת צבעים למיטות הקומותיים ניתן לבחור את המיטות במגוון בצעים אך מומלץ לבחור בצבעים בהירים המתמזגים בחלל החדר ויוצרים אוורירי נעימה ושלווה כמו שחדר שינה אמור לספק לנו.

יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים בסיוע בבחירת מיטת הקומותיים המושלמת עבורכם? צרו קשר עוד היום דרך עמוד צור קשר ונשמח לתת לכם מענה מהיר אישי ומקצועי כדי שאתם תוכלו לבחור מיטות קומותיים איכותיות, מעוצבות ומתאימות בדיוק לדרישות שלכם.

היבואנים גלרייה לעיצוב רהיטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן