לפני שאתם ניגשים לעצב את הסלון מחדש, יבואנים מביאים לכם מספר דגשים חשובים לעיצוב נוח, נכון וקל.

הסלון, לב הבית של המשפחה, המקום המרכזי בבית לבילוי עם בני הבית וגם עם האורחים שבאים לביקור.
ברוב הבתים סלון הבית משמש אותנו ל: לצפייה בטלוויזיה, קריאת ספרים/עיתונים וכו', מקום בו ניתן לשבת בנוחות על הספה ולדבר עם שאר בני הבית, להעביר מספר שעות של מנוחה ועוד מגוון פעולות.

אם כן הסלון הוא החלל בו נהיה. רוב שעות היום והוא צריך להיות מעוצב באווירה נעימה, ולהיות מותאם לצרכים שלכם ולפי סגנון העיצוב שאתם מתחברים אליו.


אחרי שהפנמנו את הנושא אנו צריכים לגשת להתחיל במלאכת העיצוב, אבל איך מתחילים? היבואנים גלריה לעיצוב הבית שמחים להביא לכם את הטיפים הכי שווים לעיצוב הסלון (ניתן גם להגיע לגלריה שלנו עם תמונות חלל החדר ומידות ונשמח לייעץ לכם באופן אישי ללא עלות והתחייבות).

תחילה יש להתמקד באובייקטים הגדולים שייקחו לנו את הנפח הגדול בחלל כמו הספות והשולחן.

נתחיל במדידת חלל החדר, יש לקחת בחשבון שבמידה ויש יציאה למרפסת או ויטרינה אנו צריכים לדאוג שהפינה תישאר פתוחה ומרווחת כדי להכניס אור הביתה וכן גישה “נגישה״ ככל הניתן, במידה ואתם מעוניינים שבחלל הסלון תהיה טלוויזיה צריך לחשוב את המרחק בין הקירות ולדאוג שהמיקום שלה לא יצור תחושה של צפיפות, אנו מעוניינים בחלל פתוח ומרווח ככל הניתן כדי לתת תחושה נינוחה של ושליטה בכל מי ומה שנמצא בתוך המתחם.
כאשר אתם ניגשים למדידת החלל או הקיר של הספה, יש לשים לב שגודל הספה יהיה קטן בשליש מהקיר בכדי לא ליצור תחושה צפופה מדי. את החלל הנוצר בין הספות ניתן למלא העציץ גבוה או שולחן צד קטן.

כדאי להתחיל מבחירת הספה מכוון שזה יהיה הרהיט הבולט בחלל.
אחריו נבחר את הכורסאות, השולחן המזנון ושטיח.
התחשבו תמיד בגודל ובפרופורציות של החדר. גם אם בחרתם בספה גדולה או פינתית לחלל קטן, שימרו על מראה "צף" הכולל רגליים דקות, משענות יד צרות, משענת גב נמוכה וגוונים בהירים, כל אלו יתנו תחושה מאווררת יותר בחלל החדר.

ספה היא לא קיר, אל תפחדו למקם כורסא או ספה עם הגב לכניסה, גובה ספה ממוצעת הוא כ- 90 סנטימטר והעין שלנו ״מדלגת״ מעל הרהיט.
החלל יראה גדול ומזמין באותה מידה.

עיצוב הקיר.
עיצוב הקירות מספקת לנו את הנשמה של הבית. הקירות למעשה מספרות את הסיפור שלכם ותוסיף לבית תוכן, צבע ומרקם. לכן אין מקום מתאים יותר מאשר הסלון.
אנו ממליצים לעצב את קירות הסלון בעזרת בתמונות, צביעה בגוונים נעימים, פסלים ופרטי אומנות יחודיים.
הכל לפי הסיגנון שאתם מתחברים אליו, מומלץ להדגיש את הפריטים באמצעות תאורה נכונה או צבע קיר מנוגד.

בחירת שולחן.

בבחירת השולחן מומלץ לבדוק שגודל השולחן לא יעלה על שני שליש מהספה, גם אם בחרתם ב 2-3 שולחנות קטנים, מקמו אותם במרכז הספה כך שיתפסו 2 שלישים מאורך הספה.

שטיח, מומלץ או לא?
צוות מעצבי הבית של היבואנים ממליצים להכניס שטיחים לחלל הבית, שטיח תמיד יוסיף לתחושת הגודל של החלל בגלל עקרון השכבות ככל שנראה יותר שכבות, תהיה תחושה של חלל גדול יותר.
השטיח מסמן ותוחם את האזור ואף מבליט את הריהוט שעליו.
השטיח נותן תחושת חמימות כמו כל שאר הטקסטיל שנכניס הביתה. עדיף שהשטיח יהיה גדול מעט מהספה וייכנס מעט מתחתיה ומספיק רחב כדי שגם רגלי הכורסאות ינוחו עליו. כך נשיג מראה מסודר, נכון ומדויק לסלון.

במידה ואתם מעוניינים להתייעץ, לראות מגוון גדול של פריטים ולהוריד מעליכם את כל כאב הראש הכרוך בעיצוב הבית, היבואנים מזמינים אתכם להגיע אלינו לשבת על כוס קפה בגלריה שלנו, ולקבל את כל הכלים לעיצוב מושלם.
ללא עלות ללא התחייבות!
אז למה אתם ממתינים? צרו קשר עוד היום בטלפון
1700-50-60-98
או לחצו על הקישור כאן ושלחו הודעת וואצ׳אפ לצוות מעצבי הבית.

לחזרה לדף הבית לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן